Powered by Enginius - logo_engie
Enginius - contact
Wat doet Enginius?
Enginius - Wat doet Enginius?
Enginius vult het aanbod industriële automatisering van ENGIE Fabricom Process Solutions aan met menselijke expertise op het vlak van elektriciteit & instrumentatie, automatisering en industriële ICT.

On-site services : Onze engineer of technisch expert werkt voor een afgesproken periode ter plaatse bij de klant. Enginius levert consulting met een uitgesproken praktische insteek en een absolute focus op de klant, tijdens de volledige levenscyclus van de installatie: pre-engineering, projectrealisatie en onderhoud.

On-call services : Engineers of technisch experts zijn snel inzetbaar voor storingsonderhoud, op afstand als het kan, ter plaatse als het moet. Ze zijn op afroep (on-call) beschikbaar volgens gegarandeerde SLA's - indien gewenst is een 24x7 wachtdienst mogelijk. Zo blijft de impact voor de klant minimaal.

Onze engineers en onderhoudstechnici zijn lichtjes 'geniaal'. Ze beschikken over een erg hoog kennisniveau dankzij gerichte selectie, een uitdagend ervaringstraject en zeer regelmatige opleidingen. Ze zijn praktijkgericht en van een veiligheidscultuur doordrongen.

Enginius werkt nauw samen met de projectorganisatie van ENGIE Fabricom. Zo komen onze engineers in contact met industriële omgevingen in al hun diversiteit - in sectoren als de automotive, chemie, energie, farmacie, nucleaire energie, petrochemie, voeding en zware industrie.
Enginius - Afbeelding 4
Enginius - Afbeelding 1
Enginius - Afbeelding 5
Enginius - Afbeelding 3
Enginius - quote Onbekend
The only way to do great work is to love what you do.
— Onbekend
Enginius - quote Elon Musk
Engineering is the closest thing to magic that exists in the world.
— Elon Musk
Enginius - quote Jim Goodnight
Treat employees like they make a difference and they will.
— Jim Goodnight
Enginius - quote Onbekend
The expert in anything was once a beginner/junior.
— Onbekend
Enginius - quote Stephan R Covey
Always treat your employees exactly as you want them to treat your best customers.
— Stephan R Covey